HTML

Ma a munkahelyemről álmodtam. Gyakorlatilag olyan volt, mintha az álmomban is dolgoztam volna, talán a helyszín volt egy kicsit más, amiről kiderült volna a különbség, de mivel akkor és ott tudtam, hogy ez a cégem így elég valószínűtlennek tűnt. A napi munkán kívül említésre méltó esemény az volt, hogy összevesztem a könyvelési vezetővel - ebből a szempontból jobb is, hogy csak álom volt, illetve az, hogy a büfében odaadták a nap végén az el nem vitt süteményt - ilyet sem tennének soha az életben. Egy kis tányérra próbáltam rárakni hatalmas tortaszeleteket, hogy vihessek a többieknek is, de az egyik torta leesett és a többit is alig tudtam a tányéron tartani. Szóval az egész átment inkább egy cukrászati horrorfilmbe..

Címkék: álom álmok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompor.blog.hu/api/trackback/id/tr603231342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása