HTML

Ágyban, párnák közt

Csak álmok és álmok..

Friss topikok

Linkblog

Ma Melindával álmodtam. Álmomban egymás mellett feküdtünk, de semmi több nem történt, mégis megnyugtató volt a dolog, hogy ott fekszik. Nem tudom mi értelme volt az egésznek. A gyereket meg ottfelejtettem mindeközben az uszodában, majd amikor az eszembe jutott, nem találtam vissza a bejárathoz. Valamiért az épület bejárata egy nagyon lelakott és gyomos belső udvaros házból nyílott. A ház fala sárgára volt festve, de a tető több helyen le volt szakadva és sok helyen derékig ért a gyom. Az udvar poros és köves is volt, én meg csak keringtem rajta és kerestem az uszoda ajtaját. Ez is egy a hülye álmok sorában..

Címkék: álom álmok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompor.blog.hu/api/trackback/id/tr573503584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása