HTML

Álmomban egy olyan helyen voltam, mint a régi szobám. Nyílt tér volt, de valahogy mégis az íróasztalom előtt volt, előtte a régi szőnyeg, ahol az öcsém és egy burnuszos arab libákat vágott. A libák éltek, de eléggé rozzantak voltak. Furcsamód vér nem volt, de mellettük volt egy fél liba - bele lehetett látni - üres volt, és egy halom bél. Itt még nyugodt voltam, de amikor kihúztam az íróasztalom fiókját és megláttam, hogy a cuccaim tetejére az öcsém megpucolt csirkelábakat tett, akkor ordibálni kezdtem vele, hogy hogyan tehette ezt! Ő azt mondta, hogy nem gondolta volna azt, hogy ez baj lenne. Az öcsém ekkor úgy nézett ki, mintha egy arab kisgyerek lenne szintén burnuszban. Még az is feltűnt, hogy a ruhája világosbarna..

Címkék: álom álmok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompor.blog.hu/api/trackback/id/tr763192765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása