HTML

Ágyban, párnák közt

Csak álmok és álmok..

Friss topikok

Linkblog

Az eddigi napok zagyva álmai után végre tudtam egy többé kevésbé összefüggőt álmodni, illetve visszaemlékezni rá. Bár tartalmában ez sem volt annyira egységes, legalább az ébredéssel nem fittyent ki a fejemből, ahogy mostanában bármi. Egy idegen bolygón voltam, kedélyes humanoidok társaságában, akik társadalma nagyon hasonlított a miénkre. Tulajdonképp egy az egyben hasonlóak voltak azzal a különbséggel, hogy nagy, szögletes előreugró álluk volt és szemmel láthatóan nem hordtak ruhát (vagy testhezállót hordtak) viszont az elsődleges nemi jegyek nem látszottak rajtuk. Nem volt kifogásuk, hogy autóval vagyok, ugyanúgy közlekedhettem az útjaikon, csak egy másik rendszámtáblát adtak, amin az ő írásmódjuk szerint (Ami olyasmi volt mint az arab írás) szerepelt az a szöveg, hogy 'Alien-1'. Össze vissza autóztam a városukban, széles utcákon, forgalomban, de nem volt semmi fennakadás. Előzékenyek voltak és kedvesek és nem is bámultak meg annyira. Elfogadtak a társadalmuk részének. Egy útfelbontásba futottam bele, ahol vígan tapicskoltak a sárban és segítettek áttenni a kocsit a bucka túlsó oldalára. Igazából ezen az akciók túl teljesen eseménytelen álom volt, de legalább élveztem, hogy most az egyszer nem kések el sehonnan..

Címkék: álom álmok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompor.blog.hu/api/trackback/id/tr761987704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása