HTML

07.
szeptember

Út

Álmodóhely  |  Szólj hozzá!

A mai álmomban egy útépítésen dolgoztam. Egy elektromos kábel lefektetése lett volna a dolgom egy olyan úton, ahol a forgalmat sem terelték el, az autók szüntelenül járkáltak fel és le. Egy kőműveskalapáccsal kezdtem a szegélyköveket kibontani, de nyögvenyelősen ment. Időnként mintha a régi Béke téren lettem volna, időnként meg úgy tűnt, hogy villamos is jár, a sínek ott voltak mögöttem. Később egy sóderből emelt partfalat kezdtünk elbontani lapátokkal. Egy régi, lepusztult pesti bérház kapualjába vittük be a szerszámokat, amikor pihenni mentünk és valami zsemlefélét ettem tízóraira ami kockás szalvétába volt becsomagolva..

Címkék: álom álmok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompor.blog.hu/api/trackback/id/tr523208375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása