HTML

Ágyban, párnák közt

Csak álmok és álmok..

Friss topikok

Linkblog

Ma egy Trabanttal mászkáltam a városban, de furcsán vezettem, mert a menetiránynak háttal ültem az autóban és a vállam mögött hátranyúlva kormányoztam, de ez a jelek szerint egy cseppet sem zavart. Pesten, a Vizafogó utcába hajtottam be, és ott akartam megfordulni, de az út vége fel volt túrva és halmokban állt a föld. A föld tetején egy kis lánctalpas (de nem tank) állt kidobva és mindenképpen meg akartam szerezni így alkudozásba kezdtem a tulajjal, de végül nem tudtam meg, hogy sikerült-e elvinni, vagy sem..

Címkék: álom álmok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompor.blog.hu/api/trackback/id/tr691954689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása