HTML

Ágyban, párnák közt

Csak álmok és álmok..

Friss topikok

Linkblog

Nem szeretek zagyvaságot álmodni, de mára kijutott ebből is. Tom Cruise járt nálunk egy másik filmes barátjával, de vaddisznó módjára viselkedtek, és alig bírtam kidobni a lakásból őket. A tettlegességig fajult a konfliktus, de szerencsére én kerekedtem felül. A fején térdeltem és ütöttem a veséjét, de ő csak nevetett, majd megpróbálta ellopni a gyerek egyik kedvenc plüssét, alig bírtam kicsavarni a kezéből és kirugdosni az ajtón. Nem mondom, hogy kipihenten ébredtem..

Címkék: álom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompor.blog.hu/api/trackback/id/tr861936399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása